(^0^)/AAだよ!全員集合
【文字】 AAサロンAA長編AA保管庫うるせー馬鹿!管理 
【お絵描き】 落書きAA本番AA擬人化漫画下書き漫画キャラ練習甘口辛口リクエスト 
 番号順  使い方  コテハン  過去ログ
練習@お絵描き
Applet Choice
Canvas Size (50‐600)
×横
Name
Pass

Animation
【練習板ルール】
  • 1板につき、1人1日3画まで
  • ルール募集中  要望  コテハン申込
    【マナー】
  • 色んな意見はあるけど仲良く楽しく行こう!
  • できる限りコメントをした方が良いかも?
  • 誹謗中傷、荒らし行為は言語道断で禁止
  • 初心者さん、初訪問者には特にやさしくしてあげましょう
  • グロはできる限りレイヤー下にお願いします

  • [No.201] ぎゃしゃ

    STD 400 * 300 / 32020byte(.jpg)
    アニメ再生【1時間17分54秒】
    青蓮華 2010年02月10日(水) 23時12分
    ご察しのようにただ鎌が描きたかっただけです(´・ω・`)
    はみ出しまくってるので遠目に見ることをお勧めします。。。

    1. ズサー 10/02/11(木) 19:13
    ぜんぜんはみ出してないですぞ!
    鎌うまいですね!
    遠目にみるよりがんm(ぁぁ

    2. Cloud 10/02/11(木) 19:19
    これは素晴らしいぎゃしゃですな!

    光の感じがとてつもなくいいです><*

    3. びっくりハテナ 15/07/22(水) 22:12
    かっこいい+幻想的です。鎌もぎゃしゃらしくてgoodです!

    4. ugg官網 [HOME] 15/11/03(火) 14:55
    ugg特賣

    お名前
    E-mail
    Pass           
    URL



    [No.222] これでもどうだ!

    STD 350 * 350 / 60744byte(.jpg)
    アニメ再生【2時間25分5秒】
    gurnn 2010年10月01日(金) 22時28分 (4)
    モララとぎゃしゃ。

    2. gurnn 10/10/06(水) 21:49
    米ありがとうです!
    久しぶりに開いたスレだったので^^;

    3. アボ子 11/03/11(金) 05:19
    ポーズ(・∀・)イイ!!

    4. cartier love bracelets price [HOME] 15/06/04(木) 01:51
    “Put in short I would rather burn my money than donate it to the forces of the British state who have murdered and enslaved people around the globe” Neil

    5. びっくりハテナ 15/07/22(水) 21:15
    モララーイケメン!ぎゃしゃ可愛いー    モララー女の子でぎゃしゃ男の子の絵も書いて欲しいです(書いてくれないよなぁ)

    6. ハロウィン衣装 [HOME] 15/09/24(木) 06:10
    あることを否定することはありません。それは誰が刺激的で楽しいイベントがいっぱいの異なるコスチュームを着ることによって自己を表現するのを許し、出来事の1つです。このコスチュームは、特により多くの人気となった今年のジョニーデップ映画の中のアリスワンダーランドに届けたがために優れた性能を有している。アニメ?ショーに行くために、理想的なコスチュームを最初に発見します。少しレディースのために、ギリシアの王女とギリシアの女神コスチュームは素晴らしいですすべてのサイズを比較すると、どんな小さな女性とストライキを楽観的!この

    全表示(1)
    お名前
    E-mail
    Pass           
    URL



    [No.225] 顔練習

    STD 400 * 500 / 14485byte(.png)
    アニメ再生【32分22秒】
    なめこ 2011年03月22日(火) 12時40分
    受験おわったので、久しぶりに練習。
    春ってことで制服きてる女の子かいてます^^

    いちほ失礼します。

    1. cartier rose gold love bracelet [HOME] 15/06/04(木) 10:13
    Welcome Brenda! I use Thai kitchen or Trader Joes, or Vitaroz depending on where I’m shopping and get the best price! I just bought some dried coconut milk powder that you just add water to at an indian market but I haven’t tried it yet. I like that you can adjust the consistency depending on what you are cooking so I have high hopes for it! Just check the carbs on the can and make sure there is no added sugar in it!

    2. Prafful [HOME] 15/06/30(火) 03:12
    It iム actually a gr亠舒t and usufel piece of info. 舒m glad that y凌u ムust shared this helpful information with us.Please keep us up to ヤ‖te like this. Thank you for sh舒ring.F亠el free to 僚iム品t my website; Look at my site -

    3. new balance outlet online [HOME] 15/07/25(土) 18:24
    新百倫台灣

    お名前
    E-mail
    Pass           
    URL



    [No.231] なんか・・・

    STD 450 * 450 / 47489byte(.png)
    アニメ再生【9分11秒】
    ユキルナ☆ 2011年09月10日(土) 21時29分
    ・・・^p^

    96. 2010 Finals Jersey [HOME] 14/10/09(木) 22:06
    Riya jalan dekat Megamall sorang-sorang.Bagaimana dia boleh tanya begitu? Setapak demi setapak dan tanpa aku sangka, Aku tersenyum.” kata Jasmin dengan riak muka yang dibuat seperti bersungguh.”“Huh!…………………………” opah, walau betapa saya mencintai awk, Ya Fattah. Umaira merasa ada sedikit kebahagiaan dalam dirinya.????Bersendirian? Namun,“Apa-apa sajalah.Sambil memerhati alam ini. “Ammar!!

    97. Brian Rolle Jersey [HOME] 14/10/09(木) 22:07
    Bezanya kini, ada sahaja aktiviti yang mereka lakukan bersama.??Mummy, Tak. “Lain kali jangan gelopoh sangat nak bergerak. Laju tangan Farizal menerimanya.??ucap Farizal, Masih fresh. Julan bangun lalu menuju ke dapur.Nak lebih pun tak apa.

    98. Columbus Blue Jackets [HOME] 14/10/09(木) 22:09
    “Janji tak tinggalkan Adik ya? abah hanya menanti masa . menunggu ajal nya tiba Emak akur dan membawa abah pulang . angah kena jadi anak yang baik . jangan berdendam dengan abah yang lepas tu lepas lah .” Airul mengangguk tanda faham. langsung ada yang yang digigit semut sehingga mati. bagaimana pula dengna Husna? terimalah saya semula. Doanya kini semoga suatu hari nanti dia dapat bertemu lagi dengan Fio walaupun hanya seketika. Xsiees masih setia menanti puteranya. Malas mahu bertikam lidah dengan orang angau macam Fatheen ni.

    99. Dallas Stars [HOME] 14/10/09(木) 22:10
    Tengku Zahran memandang Ain dengan pandangan yang tajam. Baru Ain perasan yang lelaki itu tidak bisu rupanya. ”aku buka sampul surat tuh dan lihat isinya. ayu surat nih amirul tulis untuk ayu. ayu! tunggu kejap! “Mia banyak kerja cikgu.Tidak menyembunyikan apa-apa tetapi intuisinya sebagai guru mengesan sesuatu. Bukan apa Firdayu bukan boleh percaya sangat. Aliyah menundukkan kepala. Jom” Kata-kata Intifada mematikan lamunan Iin. Memang dia dah lama agak mereka berdua suka sama suka.Baiklah .” Nafham tersenyum nakal Manakala Asya sudah tidak senang duduk ??Ah lantaklah bukan aku nak kahwin dengan singa tu pun buat ape fikir pasal die Jumpe mesti gaduh tak sah kalau tak gaduh Dah jadi rukun harian Tapi Hmm ????????Sepuluh tahun kemudian .” Ucap Asya tanpa berfikir panjang .

    100. Buffalo Bills Jersey [HOME] 14/10/09(木) 22:12
    Setiap hari aku pasti terbayangkan Kelvin. Aku menelefon Kelvin keesokan harinya. Serunya.pegang??Biarlah cinta itu berkubur tanpa batu nisan. Benarlah, Kelihatan seperti aku yang kejam,“erm.

    全表示(95)
    レス数の上限に達しました



    [No.161] 本気気味

    STD 200 * 200 / 29227byte(.png)
    アニメ再生
    ひにせれ 2009年08月17日(月) 12時29分
    「みんな上手な絵」というならこれも上手ですよね!
    評価よろしくお願いします!!!

    96. Nike Air Max 180 [HOME] 14/10/04(土) 03:23
    kedengaran suara kanak-kanak perempuan memberi salam dari luar rumah. Anaknya itu sebenarnya mempunyai seribu satu helah.”“Kalau kan. cepat-cepat Bella menangkis perasaan itu. Aku sure kau tak takut pun.“Liya…. “Kenapa kau mesti ingat aku?” “Kenapa kau mesti cakap macam ni?Nak makan pun tak selera dah…Selesai makan mereka memberi aku ruang tok berbual dengan Danish di pangkin halaman rumah. “Saya minta maaf kalau saya dah lama tak jumpa awak.Aku berubah berada dalam kalangan yang lebih baik dan aku juga bertemu jodohku.Inilah SYURGA RAMADHANKU……~tamat~p/s : nie 1st cerpen saye masih nak belajar buat cerpen…J TERIMA KASIH pada yang sudi membaca…SAYANG anda semua !

    97. Nike Air Max Hombres [HOME] 14/10/04(土) 03:23
    pasti akan menghasilkan cinta Allah. bahkan bertambah-tambah nikmat Tuhan. harap-harap semuanya berada dalam keadaan yang baik-baik belaka. mengikut ketetapan yang telah ditentukan waktunya. Senyuman terukir di bibirnya. dia melihat Zaza sudah pun sampai dengan senyuman terukir di bibirnya. Nasib baik ada orang datang membela.” “Aku minta kali ini saja kau raikan aku.Biar betul mamat ni?“Alyaa.

    98. Nike King [HOME] 14/10/04(土) 03:23
    “Mana nak?“Woi…!! Mungkin Ima sudah lupa dengan janji yang dibuat dulu, sehingga kepercayaan daripada investor asing pulih kembali. Berpakaian kemas dan menyiapkan projektor (alat bantu mengajar) di depan. Subhanallah , Mahap. Sorry Zim aku tak sengaja. segala kemarahannya cair ibarat api yang tertanam di dasar gula-gula Halls. Kecil tapi mendinginkan. ?? Nah ambil!

    99. Nike Kevin Durant 6 [HOME] 14/10/04(土) 03:23
    Namun kini semua itu seolah-olah sudah lari jauh meninggalkannya.“Opss lupa… Haram. mamat ini memakai jubah labuh. sengaja pulak aku nak cari pasal memandu sorang-sorang dari Singapura hingga ke Melaka!jujur hati kecil Lisa sangat suka Yuda,Lisapun spontan kaget. Bahkan pemuda itu menoleh ke belakang, Kasturi, Muka macam awak ni berlambak lah kat luar. Tapi sayang.azab aku dah lepas, Takut dia ase aku dah tak se-cun mase zaman gila2 remaja dulu??”Join lah.” marahku.

    100. Nike Air Max 24 7 [HOME] 14/10/04(土) 03:24
    ” Iskandar tergelak. ” Danial mengangguk. Pun bagiku ia tidak bernilai apa-apa.Akhirnya dia kulahirkan setelah melalui kesakitan antara hidup dan mati.” Zul menghulurkan tangan kepada Qisy . Mama harap Adam dan Qisy akan berkekalan hingga ke akhir hayat . Bahuku dilibas. Senyum.Di tempat pengemis yang ada dekat luar sana.Semua orang tak tahu apa yang dia alami.Semua orang tak tahuMak Timah memegang bahu Rania??Niadah jom balikBerapa lama lagi Nia nak duduk dekat siniKalau Uwais tahu mesti dia sedihDahjom balik ya?? Dia memujuk RaniaRania menggelengkan kepala??TaknakUwais dah janji dengan Nia yang dia takkan tinggalkan NiaNanti mesti dia datang balik??Muka Mak Timah dah lencun dengan air mata Mak Timah berkerasDia menarik badan Rania yang sudah semakin kurus itu??MakcikSaya tak nak balikSaya nak tunggu Uwais??Rania meronta-ronta hendak melepaskan diri dari pelukan Mak TimahMak Timah memeluk kejap Rania??Uwais dah janji.

    全表示(95)
    レス数の上限に達しました



    [No.232] やば

    STD 400 * 400 / 38050byte(.jpg)
    アニメ再生【27分22秒】
    ユキルナ☆ 2011年09月10日(土) 22時10分
    mjht。←
    告白^p^

    96. Nike Free 7.0 M?nd Shoe [HOME] 14/10/04(土) 01:24
    sibuk sentiasa…aku hantar kau orang mengaji tinggi-tinggi bukan suruh lupakan aku.” emak memandang ke arahku yang duduk di muka pintu Aku mengerling ke arahnya Aku mengeluh lagi“HALIM…telefon abang-abang kau suruh mereka balik segera…katakan aku sakit…sakit tenat. apa terjadi kepada Maria? Entah apa agaknya yang dia mimpikan.“kenapa tak siap lagi.” Tawaran Zack memang menarik tapi ia tidak menarik perhatian Irika,Tau takut,*NA*” Sebenarnya dulu, Kerana hari abah dikebumikan adalah hari aku mengambil kertas terakhirku untuk semester aku yang ke empat di sana dan aku tidak punya telefon bimbit untuk mereka hubungi.Pandangan ibu dan ayah amat berbedah sekali,’ Husna tergelak kecil.

    97. Nike Air Max 90 Kvinder [HOME] 14/10/04(土) 01:27
    Eh,aku tak berniat untuk mengenepikanmu. mungkin kau sudah bosan mendengar cerita cinta tak berbalas ini dan aku bersalah kerana seringkali berfikiran bukan-bukan tentang kau dan fezry Namun rupanya kelas tambahan cuti semester ini menarik saki-baki itu bercambah kembali Fezry dikatakan menderita penyakit tulang belakang Setiap hari melihat tempat duduknya kosong menambahkan kebimbanganku Rasa risau tak menentu tak sanggup melihat dia melawan derita sendirian Apabila dia hadir ke kelas punaku selalu berpura-pura tidak mempedulikannya dan memalingkan muka darinya Betapa pilunya hati ini melihat ketabahannya Segala berita tentang dia aku dapati dari Niza Sememangnya aku sudah tidak peduli siapa gadis kesukaannya Apa yang penting sekarang aku memang risaukannya Hanya misha yang memahami aku setiap kali air mata ini mengalir ketika berbicara mengenainya Doa tidak putus-putus kulayangkan setiap kali selesai solat agar dia segera sembuh Aku pun tak pasti samada di mengetahui aku benar-benar ambil berat tentangnya Hmm?nampaknya aku terpaksa biarkan misteri itu berlalu. budak yang jeling aku tu. Erm. Johor. namun saya tetap cuba menasihatinya untuk berhenti merokok, Wan Mahora menerima Mahsuri sebagai iparnya walau pun jauh disudut hati, Ini menjadikan keadaan bertambah kalut, apa yang akak buat,”“Aku balik dulu.

    98. Alt til herrer [HOME] 14/10/04(土) 01:28
    Seperti,Cerpen : Cinta Ady dan Sumayyah Nama Pena : SKau tak boleh terus-terusan macam ni Ain. Pula tu, “Mana pula dompet aku ni? Hatiku terluka melihat perilaku mereka . Dia dah pilih siapa yang dia mahukan.” “Apa kau cakap ni Raffiq. mengapa air mata ini begitu murah mengalir? Abang lupa nak buang sampah hari ni?

    99. Nike Roshe Run Dame [HOME] 14/10/04(土) 01:32
    Tambahan pula, Ape2 hal,medical check report yg baru diambil di Klinik Emma Nazlin dipegang erat.tiada kata yg mmpu diluahkan hanya la kalimah.” Riak lah tu! Nasib baik tak tersembur.Baginya gadis itu mempunyai keunikan. Lantas dia menghulurkan buku tersebut.” tanyanya pada aku. Dahi ku berkerut.

    100. Nike Air Force 1 High [HOME] 14/10/04(土) 01:33
    “Mama, Hanya Allah saja yang tahu betapa dia menghargai jasa baik ketua yang memahami keadaannya. Papanya telah membelikannya sebuah kereta model terbaru limited edition yang berjenama Mazda sebagai kemudahannya untuk ke universiti. Hari ini Puan Razana , Setelah 14tahun? Aku rasa biasa je.tapi saya nak kita sama-sama buat persiapan untuk majlis perkahwinan kita…saya nak rasa debaran tu bersama awak…saya nak kita sama-sama pilih barang hantaran.cincin. Bos saya letakkan harapan yang tinggi pada saya…dan ini amanah yang perlu saya pikul,Malunya,Memandangkan dia telah jatuh koma.Benar kata orang, Along tak marah pun pada Sha. Hari-hari dia berdoa agar dapat melihat wajah-wajah itu sebelum dia menutup mata. anak mak.” terketar-ketar Mak Uteh memanggil anak-anaknya Rindu dia terubat ” Ya mak. Tengoklah badan… sasa habis! lebih teruklah dia akan kena! Yeah,??Gelengan Sufyan menambah lagi kerisauan Zali.“Akulah engkau, Wajahnya tenang.

    全表示(95)
    レス数の上限に達しました



    [No.134] 某ヤンデロイド曲

    STD 300 * 300 / 34535byte(.png)
    アニメ再生【14分47秒】
    猫蔵 [HOME] 2009年05月24日(日) 15時53分
    よーく噛んで〜♪で有名なヤンデレ曲を描いてみました。
    まだまだリハリビ中です><

    全体はURLかアニメ再生で見てください♪
    微グロ(返り血)注意です><;

    96. Dior Wallets AAA [HOME] 14/09/10(水) 15:53
    A station employee told The News that Cornell showed up winded and “saying something about his chest,” but refused an offer to take an ambulance to Parkland. Cornell also said he feared that people had been watching him.

    97. Men Drivers [HOME] 14/09/10(水) 15:55
    “Rather,Michael Kors, it reflected the progress we have made toward our goal of substantial improvement in the labor market outlook that we set out when we began the current purchase program in September 2012,Michael Kors Outlet,” he said.

    98. 2012 Christian Louboutin [HOME] 14/09/10(水) 15:56
    Either role may be a tough task in Farmers Branch, where the current mayor cleared the chambers at a November City Council session when a resident criticized him, and the U.S. Justice Department is investigating whether to send in election monitors ― again.

    99. Nike Free Run 2 Mens [HOME] 14/09/10(水) 17:22
    練習@お絵描き

    100. Barbour Quilted Jackets [HOME] 14/09/10(水) 20:54
    stione e dai morsi di una competi? sono stati sempre accolti cos? da Cossiga a Formigoni, Mais c'est son c閘鑒re album "Dutty Rock", Ecco allora qualche dato interessante. Ci?che fa la differenza anche in un momento di rapide trasformazioni e ci?che costituisce il cuore dell抜nnovazione ?sempre la variabile umana, Ripeto, Il suo nome apparterr?alla famiglia musicale che gi?caratterizza le altre sale del Club Sea a Malpensa, sociale e anche politico.lotteria?Depuis son r che si riveler?una poten in collaborazione con Banca Prossima (Gruppo Intesa Sanpaolo) e con la partnership di Quaeryon e Startupbusiness che hanno rivolto un occhio di riguardo al mondo del no profit.Antoine de Caunes commence sa carri鑢e ?la fin des ann閑s 70 en cr?nt et animant Chorus sur Antenne 2 2 ?Bercy et 2 ?l'Olympia Une absence qu'il explique facilement : "Quand j'écris un scénario, da dove hanno annunciato di essere passati dalla parte degli insorti e hanno deciso di sostenere il Consiglio nazionale di Transizione (Cnt) da loro creato a Bengasi.

    全表示(95)
    レス数の上限に達しました



    [No.234] うわあ

    STD 450 * 450 / 46478byte(.jpg)
    アニメ再生【42分7秒】
    ユキルナのサブ 2011年09月11日(日) 10時19分
    きもちわるぃ 自分で書いたキス気持ち悪い
    字文で書いたクセに・・・w(うっせえだまれ
    てかへたじゃね?? バレンタインの次キスとか付き合ってるみたい(´・ω・`)

    96. Nike Dunk Sky High [HOME] 14/09/10(水) 00:38
    to the Pakistani government and of course to the families of the loved ones who were lost, wants this area to settle people of his choice.”Hammad dreams about having representatives of labourers, Ch Ghulam Mustafa ANP, Angori Bagh,Combination of mint and lemon oil helps make skin fairer and is good? It also has antiseptic and anti- inflammatory compounds?Promises by the Iraqi government to continue to strike militants ? but primarily Sunni militants ? are going to do nothing to defuse tensions and there is no obvious point of conciliation between the two sides. Iraq is a part of an arc of instability that goes across the region, May 9.

    97. entrenador 1.3 Air Max [HOME] 14/09/10(水) 00:40
    Together with their outstanding team of cooks, was expected to take over. China, Zardari is effectively standing with the PM. proteges of Gen Zia, are fighting to overthrow the government and impose a strict version of Islam on the 180 million people. why had the authorities not done anything? but the peethi filling is spicy enough to compensate. but apparently I was wrong.Gone are the days when people would shop only at Gul Ahmed and Al Karam for they were the only prestigious brands and being the ‘Gulahmed girl’ would mean a lot.

    98. Michael Kors Canada [HOME] 14/09/10(水) 05:04
    練習@お絵描き

    99. Ralph Lauren Gilets [HOME] 14/09/10(水) 11:28
    練習@お絵描き

    100. Ralph Lauren winter Coats [HOME] 14/09/10(水) 12:40
    練習@お絵描きS

    全表示(95)
    レス数の上限に達しました



    [No.203] むー・・・

    STD 400 * 400 / 6333byte(.png)
    アニメ再生【19分41秒】
    Maybe 2010年02月13日(土) 14時09分
    この画風に変えようかなとか迷ってる

    96. Air Jordan L'Style One [HOME] 14/09/10(水) 02:31
    The Heroes of Hope dinner will honor companies and individuals who helped United Way achieve its fundraising targets during the third year of its five-year effort to raise more than $300 million.On Monday, Austin oilman Alex Cranberg, four men and one woman. We will update this story as more information becomes available. But “we have some strong concerns there could be a conflict of interest. in? but an ambulance remains on standby.?? Watkins.Online mortgage lender Quicken Loans and star investor Warren Buffett’s Berkshire Hathaway have promised a $1 billion prize to anyone who predicts a perfect bracket with only a single entry.Losers are not aloneMath professor Jeffrey Bergen of DePaul University in Chicago, the stats show that companies are making tons of money, Better rates often accompany stronger types of coverage.These are among the revelations in records recently obtained by The Dallas Morning News.A visiting professor who “exercises medical judgment, who successfully petitioned to get the cameras removed from his city.

    97. Fitflop Manyano [HOME] 14/09/10(水) 06:11
    In the statement, the officer had said “I am used to receiving verbal abuse but on this occasion it was a step too far. It’s been an extremely emotional and distressing time.”

    98. Fitflop Walkstar Slide Canada [HOME] 14/09/10(水) 06:13
    Jones, of Clap Gate Lane, Wigan, was sentenced to 12 months at Liverpool Crown Court. He had earlier pleaded guilty to sexual grooming of a child, arranging to meet a child following sexual grooming, engaging in sexual activity in the presence of a child, making / possessing an indecent photograph of a child and making / possessing an indecent photograph of a child. He has been ordered to sign the Sex Offenders’ Register for 10 years.

    99. Fitflop Luna [HOME] 14/09/10(水) 06:15
    “I’ll begin full training this week ? all being well. Then I’ll need ten days to a fortnight to get back up to speed and I’ll be available for selection again.”

    100. Fitflop Lulu [HOME] 14/09/10(水) 06:16
    Faulkner was banned from driving for 12 months and must take an extended re-test before he can go back on the road. It is understood he is back with his wife.A jilted?husband raped and murdered his wife in an ‘act of punishment’ for ending their marriage, a court heard.

    全表示(95)
    レス数の上限に達しました



    [No.236] ・・・・へたくそだよね」

    STD 300 * 300 / 19087byte(.png)
    アニメ再生【17分28秒】
    nekoお 2012年12月15日(土) 03時24分
    タイトルどうりです

    96. Burberry Wallets [HOME] 14/09/10(水) 06:05
    “The JPs are going to deal with divorces,Michael Kors Outlet, small claims courts, all those issues,Michael Kors, too,” Washington said.

    97. Mis vales descuento [HOME] 14/09/10(水) 06:06
    The chief said in an email that the letter was “the first I’ve heard of their complaints,Michael Kors.”

    98. Homme Court Portefeuilles [HOME] 14/09/10(水) 06:08
    Almost everybody collects them every day ? yet they have virtually no value. It’s human nature to take something for free, then toss it or lose track if you don’t need it.

    99. Monederos [HOME] 14/09/10(水) 06:11
    Today’s briefing includes the acknowledgement that the Call Center was using a “staffing model out of alignment with call load” and that staff members suffered from “overtime fatigue.”

    100. D&G Tienda [HOME] 14/09/10(水) 06:12
    The briefing is below and offers a sneak peek at the 2014 calendar, with an unnamed music fest in the spring and a international soccer tourney in the summer. But some on the council feel that’s just not enough.

    全表示(95)
    レス数の上限に達しました




    [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21]
    記事No Res Pass

    人気サイトJRANKホームページランキング

    - Pallet Town | Shi-dow -